Planerar att gå i ide

På grund av det nya läget kommer jag att åka bort ett tag. Gömma mig på behörigt avstånd och försöka få koll på vad det är som händer. Varför han söker upp mig igen nu, en massa år senare. Förhoppningsvis vet jag då vad jag behöver vara rädd för och vad jag inte behöver vara rädd för. När hjärnan är drabbad av panik brukar ju tankeverksamheten gå sådär... Bättre att tänka på ett lugnt ställe. Om jag kommer att ha tillgång till dator vet jag inte än, så det kanske blir tyst här ett tag. Men jag återkommer tids nog!

Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Ta hand om dig.

2010-09-22 @ 20:05:16
URL: http://Doktorandtankar.blogspot.com
Postat av: Kandidatpappan

Fan också! Förstod inte att det var så påtagligt hotfullt, trodde att det "bara" var onda minnen som hade gjort sig påminda. Hoppas att du kan vara hos någon som kan skydda dig. Kvinnohus? Vad liten jag känner mig, fast jag är en tjock gubbe som inte har behövt vara rädd för nåt i världen. Hur är det då för dig? Skriv på e-posten, skaffa hotmail el dyl (om du inte redan har...) om du är rädd för att framträda här mer. Sköt om dig på alla sätt, Maskis!

2010-09-23 @ 00:17:23
Postat av: Caroline

Tänker på dig!

2010-09-23 @ 01:19:15
Postat av: Dr Never

Oj! Tänker på dig och håller tummarna åt att du ska få lite lugn och ro att få bara vara igen. kram!

2010-09-25 @ 23:42:23
URL: http://drnever.wordpress.com
Postat av: FiaLisa

Vet inte vad jag ska skriva. Tänker på dig. Kramar!

2010-09-26 @ 17:53:00
Postat av: Maskrosen

Tack allihop! Det känns skönt att se att ni finns kvar här.



Kandidatpappan: Visst känner man sig liten! Oavsett hur man ser ut för övrigt... ;)

2010-09-27 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0