På väg ut ur dimman?

Skola har denna vecka mest inneburit föreläsningar. Nästa vecka blir bättre. Jag sover inte på nätterna, halvsover på föreläsningarna, hör inte vad de säger, orkar inte läsa på när jag kommer hem.

Trots detta börjar jag inse att jag någonstans har tagit mig framåt.

Frukost har det blivit varje dag den här veckan. I tisdags var jag till och med hungrig när jag vaknade. Trött är jag jämt, men ändå ligger min tvätt och tumlar runt i tvättstugan. Diskbergen har slutat att växa. Dammdinosaurierna har återgått till dammråttor.
  Kanske är det något som håller på att hända. Kanske har jag klättrat upp en pinne på stegen.

Bakslag kommer att komma. Men jag vet att jag kan. Jag vet att jag kommer tillbaks. Det här kommer att gå! :)


Kommentarer
Postat av: Mårr

NU går det att kommentera här igen, har försökt några gånger.

Skulle bara säga något instämmande och uppmuntrande till din slutkläm där, för det är klart att du kan och det är klart att det går. Ju!

2009-09-05 @ 01:00:45
Postat av: Maskrosen

Vad bra att det fungerar nu iaf! De har gjort om lite på blogg.se under veckan, så jag har också haft problem att komma in på sidan. Kanske är det det som har spökat.



Instämmande och uppmuntrande blir jag glad för. Tack så mycket! :)

2009-09-05 @ 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0