Aj aj aj!

Det gör så ont!

Ont där inne, långt in i mörkret.
Värker och river.

Vill inte vara med längre. Inte vara kvar. Orkar inte med mer.
Har dåligt samvete över att allt det som är bra inte räcker. Dåligt samvete över att jag inte är glad. Dåligt samvete över allt det onda som jag känner.

Känner mig som en urusel människa. För att jag inte är värd att älska. För att jag inte är värd att ge tid
Det sitter djupt.

Jag tar det enormt hårt när människor inte har tid. Onödigt hårt.
Jag vet det, men det känns så ändå.

Värker och river.
Långt in i mörkret.

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Du är värd att älska och det tror jag också att du vet någonstans, bara att du inte hittar det just nu.



Hoppas att du mår bättre idag. Jag skickar en kram.

2009-10-05 @ 08:04:18
URL: http://fialisa-drdr.blogspot.com/
Postat av: Doktoranden

Ta hand om dig så gott det bara går. Det ljusnar alltid.

2009-10-05 @ 12:32:24
URL: http://doktorandtankar.blogspot.com
Postat av: Maskrosen

FiaLisa, du har så rätt. Visst vet jag det. Egentligen. Bara inte alltid. Men idag är det bättre.



Doktoranden, tack!

2009-10-05 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0