Ledighets-depp

Nu tycker jag bara synd om mig själv. Idag är det inte befogat. Nu får jag skärpa mig!

Jag har sovit gott. Inga måsten, lugn och ro. Ska träffa några kompisar ikväll, så jag kan inte skylla på att jag är ensam heller.
  Idag är faktiskt en bra dag.

Inget mer depp nu.

Ibland känns det som att deppandet går på rutin. Motgångar är vardagsmat.
Jag tror att jag är en positiv människa i grunden. Ändå är det i deppandet jag hamnar när jag slappnar av.
  Något har gått snett, helt klart. Men det är jag på väg att vända.

Dags att göra något av den här dagen!


Kommentarer
Postat av: Maskrosen

Såja. Ordningen återställd. Idag är jag på bättre humör! :)

2009-12-29 @ 11:14:41
Postat av: FiaLisa

Skönt att höra :-)

2009-12-30 @ 13:05:57
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0