Påsklov

Så var det sånt där lov igen... Fint väder i alla fall. Jag har suttit en stund på gräsmattan och inbillat mig att jag har trevligt.

Nu när jag är ledig blir rutinerna ännu viktigare för att jag ska få livet att hålla ihop. Frukostprojektet går framåt. Jag börjar få in vanan att sitta vid köksbordet, dricka ett glas juice och läsa tidningen. Snart kanske jag kan festa till det med en macka också... ;)
   Städa, diska, tvätta. Studentlivet är så glamoröst!

Pluggböckerna nyttjas lagom mycket. En jour ska jag gå under lovet (så slipper jag ta en helg till det senare). Hälsa på en kompis några dagar hade jag också tänkt få tid med.  Jodå, jag ska nog överleva det här lovet. Kanske till och med njuta lite över att vara ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0