Meh!


Tankebina surrar. Runt runt. Fladdrar. Vill aldrig landa i bikupan huvudet.
Idag har jag haft hur mycket saker att göra som helst, ändå har jag inte lyckats få till någonting. All energi gick åt till att tänka.

Fast det är klart. Jag var ju på jobbet hela dagen. Träffade massor av sjuka patienter som jag kunde hjälpa i alla fall lite grann. Jag började dagen med en lugn frukost och ordnade med frukostdisken innan jag gick iväg.

Flyttbilen är bokad och jag har äntligen bestämt mig för vilka färger jag vill ha på väggen i nya lägenheten. Har kommit ihåg att fundera på vad jag skulle behöva köpa för möbler. Skrev upp på att-göra-listan att jag måste gå förbi posten i morgon.

Kanske inte så mycket gjort som krävt fysisk arbetskraft, men väl tankekraft. Visst har jag fått en del uträttat idag ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Kandidatpappan

Tummen upp!

2011-04-08 @ 09:08:51
Postat av: Mib

Absolut!

2011-04-12 @ 20:21:22
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0