Tillbaks!

Rivstart och sen var det vanliga livet igång igen. Jag tog en tidig hemgång idag - sitter i soffan med en kopp te och går igenom eftermiddagens powerpoint-utskrifter.

Termin 11 ska bli en trevlig erfarenhet. Gynekologi, obstetrik och barnmedicin. Innan jag vet ordet av det kommer det vara jul och sen är jag läkare "på riktigt".
.
AT-ansökningarna börjar komma läskigt nära. I början av oktober är det dags att ge sig ut. Någon som har tips på vad jag bör tänka på? Vad bör man ha med i sitt AT-brev?

Kommentarer
Postat av: Dr Never

Jag undrade precis detsamma, hör folk som klagar över at-karusellen... hur funkar det??

2010-09-01 @ 20:42:06
URL: http://drnever.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0