Försök till hejaklack

Orkar inte riktigt få ur mig något vettigt idag. Har kämpat mig igenom frukost (javisst, frukostrutinen sitter i trots turbulens!), en hel skoldag, en tur till affären, lite artighetsbesök och slutligen tvättat lite. Klockan är halv nio och jag är beredd att stupa i säng.

Orkar inte...

Men ser till att få fart och göra det vardagliga ändå. Fortsätter leva ett tag till. Fortsätter att orka. Lite till.
Försöker att inte vara rädd, låter bli att banna mig när jag är rädd ändå. Vilar så mycket jag kan, sover över på "trygga" ställen när det går. Hankar mig framåt.

Intalar mig själv att det inte gått så lång tid än. Det är okej att må så här.
Det är okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0