Ur journalen:

"Ryggvärken gör det omöjligt att fundera i vardagen."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Patientgrodor är härligt:-)

Skickar en styrkekram till dig! Kanske är det värt att gå till polisen istället för att ringa? Jag ringde det numret du skrev om och kom bara till någon slags sekreterare helt utan kännedom om brott. De satt bara där och tog emot anmälan så jag fick inte svar på någon av mina frågor och då gällde det ändå inget känsligt. Du är värd ett bättre bemötande än så! Det kanske skulle gå att ringa och be någon polis inom det du varit utsatt för ringa upp? Ta ett litet steg i taget. Önskar dig all kraft att kämpa för ett liv värt att leva nu. Ingen idiot borde få förstöra för dig. Eller förstöra för framtida patienter som inte skulle få träffa dig som doktor. Du har ju tagit dig så långt! Det märks i din blogg även om jag inte känner dig.

2010-11-09 @ 21:16:52
Postat av: Maskrosen

Vad skönt att läsa dina ord, Sofia! Jag ska kämpa för att få tillbaks kämparglöden.



Problemet med att gå dit eller att be dem ringa upp är att jag inte längre är anonym. Då blir de tvungna att själva göra en "ingångsanmälan" även om jag inte vill anmäla. Så för tillfället är jag fast vid det anonyma numret. Men även där kan man bli kopplad till någon annan, om jag har förstått det rätt.

2010-11-10 @ 20:27:00
Postat av: Dr Never

Ring och lägg på ett par gånger när de väl har svarat? Då har du kommit en bit på vägen, och så kan du jobba dig fram till att faktiskt säga något? Kanske är det lättare om själva numret inte är en spärr?

2010-11-12 @ 09:58:23
URL: http://drnever.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0