Veckans jobbansökan - ortopedi

Bäste ortopedöverläkare,

(distalstatus!)

det har kommit till min kännedom att Ni söker nya kollegor. Jag tror att Ni skulle bli mycket nöjd om Ni anställer mig. Jag är stark, så att reponera benbrott går finemang.
  (Distalstatus!)
  Låtarna från 50- och 60-talet sitter fint, så jag kommer att stå mig väl i konkurrensen i låtgissartävlingen under operationerna. Läkemedel är jag inte så bra på, men jag har hört att Ni inte tar så hårt på det. Smärtbehandling kan jag.

(Distalstatus!)

Väntar högaktningsfullt på Edert svar.

Eder blivande kollega,
Maskrosen


Som ni säkert gissar har det inte hänt så mycket på jobbfronten än...

Obs! Det var inte personen som spelade i filmen som skrev brevet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0