Är det någon som vet vart koncentrationen tog vägen?

Tidigt slut på dagen idag. Det välkomnas! :)

Visserligen är tanken att vi ska fortsätta jobba hemma, men då kan jag åtminstone själv bestämma över hur jag lägger upp det. Varma tofflor, gott te, lugn musik. Soffa eller skrivbord?

Jag och mig själv diskuterar kortvarigt och kommer till konsensus kring att soffan är bäst. Eller i alla fall skönast.

Högen av vetenskapliga artiklar ska skummas igenom. Utan att somna.
  Normalt brukar koncentrationen inte tillåta det, men jag tänker i alla fall göra ett försök. Någon gång måste jag komma tillbaks. Någon gång måste jag bli mitt gamla jag igen. Idag har huvudet varit med mer än det varit på länge, så det här ska nog gå bra.

Hördu Maskrosen. Sluta nu att fly uppgiften med att sitta och skriva blogginlägg! Sätt igång och läs. Masch pangkaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0