Malena Ernman

Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och kommer förhoppningsvis alltid att vara det. Jag kan inte påstå att jag är något schlagerfan däremot. Men ikväll ska jag titta!

Jag förstår att många är skeptiska inför våra chanser ikväll. Men ikväll är det inte placeringen som är det viktiga. Tycker jag i alla fall.
  Malena Ernman är en häftig person. Även om man inte gillar opera tycker jag att man kan ta sig en titt på vad hon har gjort innan melodifestivalen. Möjligen går det att kalla mig kultursnobb, men personligen tycker jag att det är mycket mer imponerande att få till en riktig musikerkarriär framför att bli artist och superkänd.

Hennes blogg finns på http://www.malenaernman.com och har för tillfället ett stort fokus på Moskva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0