Att jag aldrig kan vara nöjd!

Tröttheten har svämmat ut genom öronen på mig under veckan. Allt jag velat göra är var att ligga i sängen och sova, ligga i soffan och läsa eller ligga i solen och värma vinterhuden.

Helgen har kommit och det finns äntligen tid att göra allt det där.

Istället dyker det bara upp ångest.
Vill inte vara ensam,
vill inte behöva tänka,
vill inte behöva känna.

Gräset är grönare..?

Det är tur att jag ska tillbaks till jobbet på måndag.
Det är tur att helgen inte är så lång... ;)

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Det är rätt vanligt tror jag... Kram

2009-08-02 @ 22:29:05
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com
Postat av: Maskrosen

:)

2009-08-03 @ 09:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0