Pseudoplugg

Pluggdags. Men jag kommer inte riktigt igång. Har gått och dragit på det i några timmar nu.

Plötsligt skriker blommorna efter vatten, gruskornen på dörrmattan växer och tvätten börjar klätta ut genom badrumsdörren. Det måste bara åtgärdas på en gång. Boken jag läser nu är så spännande, måste bara läsa några sidor. Och så hade jag faktiskt lovat att ringa en kompis. Bäst att göra det också innan jag fastnar vid plugget...

Men nu har jag genomskådat mitt eget pseudoplugg. Det här inlägget blir det sista jag gör innan jag börjar. På med lite bra musik, en kopp te står redan på skrivbordet. Kom igen nu! Nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:48:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Maskrosen

Oj, glass var farligt att tänka på när det är dags att plugga. Men gott... ;)



Jag är ett stort fan av vaniljglass. Sån där riktig vanlijglass. Varieras efter humör med olika tillbehör (frukt, bär, chokladsås...) mums

2009-04-19 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0