Lördagslunk

Den Stora Aktiviteten för dagen var att ta sig en promenad i septembervärmen. Det tog ett tag innan jag kom iväg. En halv blomkruka jord hade blivit utspridd öger lägenheten så jag fick börja med att låta dammsugaren föra lite oväsen. Sen kom jag på att någon sagt någon gång att det kan vara bra att äta frukost. Precis när jag tänkte gå började Scrubs på TV. En till mugg te och en gosig filt lockade mer än den kalla höstblåsten.

Solen lyckades hålla sig uppe tillräckligt länge för att stråla på min promenadtrottoar trots allt. Ingen morgonpromenad precis... Men jag kom ut. Trots att startsträckan var längre än Pinocchios näsa. Nu ska jag belöna mig själv med en varm kopp gott te (rooibos, så att jag kan somna sen...). Det gäller att sätta lagom höga krav på sig själv, då får man känna sig duktig ofta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0