Dagens blunder

Trots många års studerande har jag aldrig behövt vända på kronorna för att få det att gå runt. Alldeles självmant har jag levt lite knapert så att jag upplevt att jag kan unna mig lite extra ibland.

Därför blev dagens upplevelse i mataffären lite extra chockartad.

Storhandling utförd (Maskrosen känner sig stolt som har tagit sig iväg för detta - äntligen!). Många kassar upplagda på bandet. Bärhjälp ordnat.

Ett elakt pip från kortautomaten.
Transaktionen kan ej utföras.

Hur gick det här till?!?

Kommentarer
Postat av: Doktoranden

Men fy, det är min skräck. Kanske därför jag alltid (nästan) har stenkoll på vilka finanser som finns tillgängligt.

2012-01-23 @ 23:04:14
URL: http://Doktorandtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0