Neddrogad

Det är natt och jag kan inte sova. För det mesta är det ändå okej. Jag kan läsa lite, vid behov sätta på TV:n och slötitta, fixa i ordning inför morgondagen. Ta sömnbristen med ro. Till slut somnar jag ju ändå.

Idag är en annan dag. Eller natt. Idag är en jobbig natt. Därför laddade jag med sömnpiller. Därför är jag nu sänkt, lätt förvirrad men ändå vaken. Jag känner mig lika snurrig som bilden antyder.


Med alla piller jag har i kroppen kommer jag i morgon ha glömt att jag skrev det här. Det är lite som en fylla utan behovet att frekvent springa till toan. Förhoppningsvis utan baksmälla i morgon, men det kan man aldrig vara säker på... ;)

Dags för ytterligare ett sömnförsök.

 


Kommentarer
Postat av: Maskrosen

Nu är det morgon. Jag loggade in på blogg-sidan och hittade till min förvåning ett inlägg som jag inte visste att jag hade skrivit. Skrattade gott när jag läste igenom det...

Det blev fylla utan baksmälla. ;)

2009-11-28 @ 10:45:58
Postat av: FiaLisa

Trevligt när man kan överraska sig själv så där. :-)

2009-11-29 @ 08:22:43
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0