Hur ska jag kunna hantera någon annan när jag inte ens kan hantera mig själv?

Hur vet man vad man egentligen känner? Hur vet man vad man egentligen vill?

Så mycket tankar, så mycket känslor. Allt far omkring och jag vet inte vad som är vad. Vet inte hur jag ska få ordning på vad som är vad.

Är kanske lite för feg för att erkänna för mig själv vad det är jag känner.

Det jag pratar om är en kille. Eller man. Någon som tycker om mig och någon som jag skulle vilja tycka om. Men inte vågar.
Vi har försökt länge nu. Jag har brottats mot flashbacks och han har stått ut. Länge. Längre än han hade behövt.

Negativa känslor har överhanden och jag vet inte varför. Det kan vara allt jag har varit med om som spökar. Men det kan också vara att jag faktiskt inte tycker om honom på det sättet.

Hur tar man reda på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0