Jag lever

Tack för era kommentarer och mail!

Det är lite tyst här på bloggen från min sida. Tyvärr kommer det nog att vara så ett litet tag till. Jag är friskare nu och börjar snart jobba igen.

Livet däremot bråkar med mig och jag är förbannat trött på att inte kunna styra över mitt eget liv. Det kommer att bli bättre nu när jag har flyttat, men  det finns fortfarande mycket att ta tag i. Jag kämpar på - har övergått från att vara deppig och trött till sur och trött. Definitivt ett uppsving.

Bloggen finns kvar, inläggen kommer att komma. Det är bara lite svårt att komma åt en dator för tillfället. Ni får ha överseende så länge, jag hoppas att ni finns kvar - på återseende!

Kommentarer
Postat av: Mib

Jag finns kvar här! Kollar in då och då. KRam!

2011-06-18 @ 19:32:53
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Sofia

Bråka tillbaka. Jag finns kvar här och väntar på inlägg oavsett hur lång tid det tar innan de kommer.

2011-06-19 @ 08:32:32
Postat av: Dr Never

Bloggen ska ju vara din chans att ventilera - inte ytterligare ett åtagande. Men jag måste säga att jag är glad att du skrivit igen! Kram - och du, ditt liv bestämmer bara du över. Det insåg jag ungefär samtidigt som jag insåg att jag inte vill ta konsekvenserna av att säga ifrån och att det är därför jag är fast. Om det är samma sak som händer dig - säg ifrån, frihet är värt det. Om det är en helt annan grej så håller jag helt enkelt tummarna!

2011-06-20 @ 02:42:11
URL: http://drnever.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0