Epikris

Nyårsafton. En möjlighet att sammanfatta och reflektera. Nystart.

Under året som gått har jag lyckats flytta ifrån det hemska och starta upp en ny värld på en ny plats. Kampen om att klara av vardagen kantas numer av kampen med att stå ut med att ha det bra. Hur konstigt det än låter. Människor som bryr sig, människor som har tid. Människor som tycker om mig.
Jag har fortfarande inte vant mig.

Vardagsrutinerna har bättrat på sig även om det fortfarande är en bit kvar. Frukost och disk hänger kvar. Tvätten och städning släpar efter.

Nytt jobb med ständigt nya arbetsplatser. Växer in i läkarrollen och försöker växa även i vardagen.
Äntligen är mitt liv på väg någonstans!

Gott nytt år på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Kandidatpappan

Gott Nytt År, Maskis!

Ska bli fint att höra att du mår lika bra som du har det…

Och det verkar ju gå åt rätt håll :-)

2011-12-31 @ 17:29:06
Postat av: Maskrosen

Tack! :)

2012-01-01 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0