Första dygnet avklarat!

Ett dygn inlåst i mitt eget hem.

Ingen annan låser in mig, men jag har inte vågat gå utanför dörren. Som tur är har jag vänliga vänner som ställer upp. En sov över till idag och en annan har avlöst nu under kvällen.

Det kommer att gå bra. Jag behöver inte vara så rädd. Men det är svårt att låta bli.
Små paranoida tendenser börjar krypa fram. Kika runt hörn när jag är ute, inte svara i telefon om jag inte känner igen numret som ringer, aldrig öppna dörren när någon knackar.

Alltihop är fortfarande nytt. Det kommer att bli bättre. Det kommer att gå över.
Det är vad alla säger, och jag vill tro på det!

Imorgon är det dags för skola igen. Normal vardag.
Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Dr Never

Hopppas att det bara blir bättre! Stor kram!

2010-10-04 @ 07:47:20
URL: http://drnever.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0