"Nämen, hur är det?"

En orolig skötare stannade i korridoren utanför läkarexpeditionen och tittade på mig med huvudet på sned. Tog några snabba steg och gav mig en lätt kram.

"Eh, va? Öh... Det är bra?"

Svarade kandidat Maskrosen förvånat.

Där satt jag för mig själv och väntade på överläkaren. Ritade lite i ett block, läste lite, fördrev tiden. Tänkte eller kände inte något speciellt.
  Uppenbarligen lyste det igenom ändå.

För en gångs skull var det någon som såg hur jag mådde!
Med ens var inte världen så hemsk längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skikar en stooor kram från mig =)



kraaaam

2010-03-12 @ 23:17:46
URL: http://peymanzebari87.blogspot.com/
Postat av: FiaLisa

Ja, tänk vad rätt en kram är ibland :) Vilken skötare! Såna arbetskamrater vill jag ha.

2010-03-13 @ 15:30:19
Postat av: Maskrosen

Tackar! :)



Äh, nu har jag glömt att ändra Tre saker att le åt igen. Ja, ja...

2010-03-13 @ 17:33:51
Postat av: Mib

Tänk vad det är härligt med folk som ser och bryr sig. Man blir alldeles varm av sånt tycker jag :-)

Kram!

2010-03-14 @ 10:41:11
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0