Tvådagarsvecka

Det här är en konstig vecka. Hemmaplugg i början, sen lov igen. Lördag och söndag på samma dag - fast det är onsdag. En torsdag som känns som en måndag. En fredag där det känns som att veckan precis har börjat.
  Början på en ny termin - fast egentligen är det slutet. (Jag går höstterminen en vecka till, det fungerar så på högskolan för att man ska få ut studiebidrag i december.)

Tenta om en vecka känns helt okej. Jag behöver plugga lite under helgen, men det viktigaste verkar sitta. Lugnt och skönt.
  Oroväckande!

Var är paniken som ska få igång plugget? Pressa en till att läsa in de där sista symtomen, behandlingarna och uppföljningsscheman.

Kanske kommer den, kanske inte.
Just nu är jag mest nöjd. :)


Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Om du behöver kan du få lite tentastress från mig, jag har mer än jag behöver :)



Annars tycker jag du ska luta dig tillbaka och njuta av känslan. Det låter härligt.

2010-01-09 @ 09:38:30
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com
Postat av: Maskrosen

Du får gärna skicka över lite stress till mig om du vill bli av med den. Visst är det skönt med lugn och ro, men en liten spark i baken skulle nog göra gott.



Idag har det ändå gått ganska bra. Har lärt mig några operationsmetoder till, några behandlingar, några utredningar. Kanske är det lite lättare att hafsa igenom eftersom jag inte är något kirurgämne. Det gör inget om jag inte kan det ordentligt... ;)

2010-01-09 @ 17:08:40
Postat av: FiaLisa

Nej, jag är inte heller någon blivande kirurg. Det är faktiskt den enda specialitet som jag med bestämdhet har valt bort redan nu.

2010-01-09 @ 17:39:07
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0