Veckans jobbansökan - kirurgi

Bäste kir.,
UL-vik önskas.
MVH Maskrosen

Kommentarer
Postat av: Maskrosen

För er som inte är vana vid att umgås med kirurger kanske en översättning kan behövas:



Bäste kirurgkollega,

jag är en eminent operatör med god potential att utvecklas. Anatomi har alltid varit mitt bästa ämne. Jag är stark, så att hålla sårhakar blir inget problem.

Under kirurgkursen känner jag att jag har hittat hem. Jag är villig att jobba jämt om det skulle behövas.

Jag hoppas att ni har ett underläkarvikeriat åt mig!

Högaktningsfullt,

Maskrosen, med kand

2009-10-12 @ 20:39:27
Postat av: Maskrosen

...och nej. Jag har inte fått iväg någon riktig ansökan än.

2009-10-12 @ 20:40:22
Postat av: Doktoranden

Äh, man ska inte ha bråttom.

2009-10-12 @ 21:20:48
URL: http://doktorandtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0