Total förvirring

Huvudet fungerar inte som det ska. Sirapshjärna. Eller Hjärna inlagd i sirap.

Ska sova, måste sova. Måste få igång rutinerna så att världen kan börja fungera igen. Just nu har jag en svarslatens på ca tio minuter. Klart patologiskt om man befinner sig på neurologen. Tur att jag ligger hemma i min säng. Förvirrad för mig själv, ingen annan att störa.

Kunde tidigare under dagen inte betämma mig för om det var vårtermin eller hösttermin. Sommarlov? Julafton? Ingen känsla för hur de närmsta dagarna/veckorna skulle se ut. Men jag hade ju vårjackan med mig. Då borde det betyda att det snart är sommar och inte vinter. Så måste det vara...

Jag planerar att minska förrvirringsgraden under helgen. Ter jag mig lika förvirrad, säg på söndag, får ni gärna lämna en liten kommentar med en välformulerad pik. Då vet jag och får se till att hitta på något för att lösa det här.

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Kram!

2009-05-21 @ 07:30:41
URL: http://fialisa-drdr.blogspot.com/
Postat av: Äldre kollega

Visst, vi säger till! ;) Hoppas att du får vila i helgen!

2009-05-21 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0