Om faktainlägg

Färdigt! Nu har jag fåt till en text om antidepressiva läkemedel. Det finns hur mycket som helst att skriva, men jag har försökt hålla det kort och lättförståeligt. Därför har jag utelämnat en mängd saker. Är det något mer ni undrar eller har synpunkter på är ni välkomna att lämna ett mail i min inbox. Kom ihåg att jag inte är någon psykiater, men jag lyssnar gärna på era kommentarer och svarar så gott jag kan på era frågor!

För er som är intresserade kan jag rekommendera Pillret av Ingrid Carlberg. En spännande bok om hur utvecklingen av de antidepressiva läkemedlen har gått till, hur läkemedelsföretagen har lanserat dessa och hur sjukvården har svalt läkemedelsföretagens bete.

Kommentarer
Postat av: L

Tack för svaret! Mina frågor har blivit besvarade i alla fall. Den där boken låter intressant, kanske något man borde läsa...

2009-05-10 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0