Den alldeles för korta månaden

Slutet på maj/början på juni är alltid hektiskt. Så även i år. Skillnaden är att i år är det ett medvetet val, inte "ja vad roligt, det vill jag göra!" utan att inse hur mycket det blir. Dessutom har jag tagit ledigt hela nästa vecka.

Med redovisningen avklarad (draken besegrad!) är det bara roliga hektiska saker kvar. Sen blir det en hel vecka med lugn och ro, böcker, vänner och förhoppningsvis sol.

Så jag har bestämt mig för att det är okej att ha en hektisk vecka.
Inbillar jag mig.

Men nu är klockan sent och jag ska gå mitt sista pass på akuten i morgon. (Japp, ett restpass kvar.) Sov gott och krama nallen hårt så kommer bara snälla drömmar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0