Energibov

Idag är jag ledsen. "Låg".

Jobbet är boven. Allt går bra. Jag hinner med det som krävs av mig, kollegorna är hjälpsamma. Många nya intryck. De flesta är bra, jag har fått många positva kommentarer. Det borde vara världens självförtroendekick.
  Men mycket nytt tar på krafterna, även om det är bra. Extra kraft är något jag saknar. Jag klarar av jobbet, men då finns det inte kraft kvar att kämpa för allt det där jag kämpar med i vanliga fall. Jag blir ledsen över saker som jag i vanliga fall orkar hantera, orkar låta bli att gräva ner mig i.

Så är det. Den här veckan får vara lite låg. När jag börjar komma in i rutinerna på jobbet kommer det att bli bättre. Det kommer att ordna sig. Men just nu tänker jag låta mig själv vara ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0