Landvinning

Två dagar på min "semester" har gått. Bara tolv kvar... ;)

Så illa är det faktiskt inte. Det är lugnt och skönt. Jag får gott om tid för mitt projekt slaget om vardagsrutinerna. Intalar mig själv att det är nyttigt att jobba med det på heltid.
 
Frukosten går väl sisådär. Men när jag lägger ner en massa energi på bara den biten, som känns överkomlig, börjar det hända saker vid sidan om. Bara så där.
  Disken försvinner ur diskhon, tvätten tvättas och hängs. Golvet dammsugs och våttorkas. Utan att det känns speciellt betungande.

Fronten börjar röra sig framåt. Det börjar se ut som att jag kan gå segrande ur det här slaget till slut! :)

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Hoppas du får en skön semester!

2009-08-17 @ 14:07:09
URL: http://fialisa.drdr.blogspot.com
Postat av: Maskrosen

Tack S4F! ;)

2009-08-18 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0